بافت های ناخرگوشی...

خرید بک لینک

نمیدونم هورمونهام در چه حالتی بود که نشسته بودم و داشتم سرمدادی های مختلف را انتخاب میکردم. ده بیست تا را جدا کردم و در نهایت توتورو، آقای سیب زمینی و دو تا جونور دیگه را نگه داشتم. کنارم نشسته و میگه کدومها را میخوای برداری؟

جواب میدم من نباید اینها را بردارم.

_ چرا؟

+ چون باید از مصرف گرایی دوری کنم...: د

_ چرا؟

+ چون بعد از مدتی اگه دور بندازمشون، اینا وارد محیط زیست میشن و بهش آسیب میزنن.

سکوت میکنه و نگام میکنه.

میگم: متاسفانه بزرگسالی این شکلیه.

{حدود هشت ساله اشه.}

تو فریبِ چاه بی‌تهِ زمان را خورده‌ای جانم!...

ما را در سایت تو فریبِ چاه بی‌تهِ زمان را خورده‌ای جانم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 15:24

صفحه بندی