فرودو گفت: «ای کاش لازم نبود این اتفاق در زمانهی ما بیفتد.» گندالف گفت: «بله من هم میگویم ای کاش و همهی کسانی که زندهاند تا چنین روزگاری را نبینند. اما تصمیم گرفتن دست خودمان نیست. تنها چیزی که باید دربارهاش تصمیم بگیریم این است که با روزگاری که نصیب ما شده است، چه بکنیم.»
+توییتر sadra hesabi.
تو فریبِ چاه بیتهِ زمان را خوردهای جانم!...
ما را در سایت تو فریبِ چاه بیتهِ زمان را خوردهای جانم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108