یاتو|
یک آن توی فضای خیالی ذهنم به خودم اومدم و دیدم من توی این چندسال نه تنها پیشرفت داشتهام بلکه حرکتهایی در جهت یادگیریم با خودخواهی تمام زدهام که همه از آن گریختهاند! حالا به خودم اومدم و یک لحظه (برای دومین بار در عمرم) به جای اینکه مدام خودم را سرزش کنم و زیر مشت وُ لگد له کنم، ذوق خودم را کردم و از ته دلم یک "باریکلا" نثار خودم کردم!و درسته که هنوز در آغاز اونجایی هستم که میخوام باشم اما دمم گرم!
تو فریبِ چاه بیتهِ زمان را خوردهای جانم!...ما را در سایت تو فریبِ چاه بیتهِ زمان را خوردهای جانم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95